Acceso a tu menú de socio
El primer grupo de montaña online afiliado a la FEEC.
Estás en: Club Excursionista Madteam » Contenidos de interés Foros  

03 de Setembre de 2010, 17:31:17 *
Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't.

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i duració de la sessió
Notícies: SALVEM MONTSERRAT !!!infomontserrat.com

Inici   Ajuda Buscar Calendari Ingressar Registrar-se  
Pàgines: [1]
  Imprimir  
Autor Tema: Comaloforno i Besiberri sud el 30/31-05-2008  (Llegit 4005 cops)
aiguestortes
Novell / Novato
*

Missatges: 11

« el: 19 de Maig de 2008, 11:15:16 »

Hola nois i noies,

M'han indicat aquest espai per fer propostes; bé, aquesta és la meva primera proposta:

Sortida divendres 30 de maig cap a Boi, dormir (no sé, hostal o un lloc que proposeu). Sortida cap el Comaloforno a les 7:00 fins 11:30/12:00, al cim.
Baixar cap el coll d'Abellers fins el Besiberri Sud.

I tal i tal... Bé, la resta es pot anar fent aquests dies. Agraïria a qui tingui més experiència els consells de rigor; i si hi ha altres fòrmules possibles també es poden canviar els plans.

Apa¡¡  espero noticies.
Xavi
En línia
Amunt!
Socis CEMadteam
Novell / Novato
*

« Resposta #1 el: 19 de Maig de 2008, 12:49:56 »

Apart de tots els bla, bla, bla normals en una sortida primaveral a la zona (tema seguretat, recordeu-vos del casc, neu, etc.), només fer-te un comentari. Del Comaloformo al Bisiberri Sud no cal baixar al coll d'Abellers, a menys que vulguis fer el seu pic homònim, que et portarà uns 20' de pujada. Hi ha una opció difícil que va per la cresta, que ja veuràs in situ de què va, i una altra que la va salvant uns metres per sota i per l'esquerra en el nostre sentit de la marxa. Vas flanquejant i passant per unes canals que et deixen als peus del darrer tram fins al cim. Segueix les fites i la traça que pugui haver-hi. Fins i tot hi ha un tercer pas (més simple que els anteriors), que va uns metres per sota.
Salut i muntanyes!!
En línia
aiguestortes
Novell / Novato
*

« Resposta #2 el: 19 de Maig de 2008, 15:26:18 »

Ey Amunt¡¡

Això és justament el que volia per optimitzar el temps i el risc. Ja us faré 5 centims de la sortida¡¡. Moltes gràcies.

Xavi
En línia
David_P
Visitant
« Resposta #3 el: 19 de Maig de 2008, 16:17:19 »

Si hi vas per la Vall de Boí pots anar a dormir al Alberg Borda Vidal de Erill. Tlf.: 973 27 21 07 - 973 69 61 90
Una altra opció es pujar per la Vall de Besiberris des de el Refugi de Conangles, fer nit al refugi lliure de Besiberris i surts al Coll d'Abellers.
En línia
aiguestortes
Novell / Novato
*

« Resposta #4 el: 20 de Maig de 2008, 15:33:03 »

gràcies David,

El que tenia pensat (pascual) està tancat, l'alberg està a tope, intento amb un altre hostal d'Erill. Ja t'explicaré com acaba tot plegat.

Xavi
En línia
josera
Novell / Novato
*

Missatges: 1

Correu
« Resposta #5 el: 23 de Maig de 2008, 00:02:23 »

Hola em dic josep i ems apuntem a la sortida de besiberris i comaloformo som 2 josep i silvia ja em direu com quedeu i on ... si la meteo ho permet  Saludar
En línia
aiguestortes
Novell / Novato
*

« Resposta #6 el: 23 de Maig de 2008, 12:50:37 »

Fantastic¡¡

Hi ha un altre noi que també s'apunta. La sortida és el divendres 30 de maig.
Jo, amb el meu club, tenim sempre un contacte entre setmana per tal de planificar i consensuar: equip, ruta, temps, climatología, etc. Potser es pot quedar directament a un lloc el mateix divendres i parlar de tot per mail?

Si vols pots escriure al mail: cim50@yahoo.es pels detalls (telèfon per parlar i tal i tal... quan abans perquè s'ha de fer reserves i està la cosa dificil).

Salutacions,

Xavi (sóc del Maresme)
En línia
aiguestortes
Novell / Novato
*

« Resposta #7 el: 23 de Maig de 2008, 13:29:34 »

Per cert,

¿El transport fins allà?. Suposo ho teniu previst, en cas contrari, el meu cotxe té capacitat.

Ja em direu quelcom. 652 80 24 00

Xavi
En línia
aiguestortes
Novell / Novato
*

« Resposta #8 el: 28 de Maig de 2008, 14:28:26 »

Hola bones,

Som dimecres i el temps no canvia. El meteocat anuncia mal temps i hi ha molta neu amb lo qual el Comaloforno s'haurà de deixar per un altre cap de setmana.

Si algú vol fer alguna altra proposta, però he consultat el temps a Osca i està igual. Aghhh¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

No sé si finalment, el mateix divendres 30 m'aniré d'una revolada cap a la montaña a mollar-me... sense garanties clar de fer el cim.

Salut,

Xavi
En línia
Guillem
Novell / Novato
*

Missatges: 2

Correu
« Resposta #9 el: 29 de Maig de 2008, 10:44:13 »

hola, sóc nou aqui, m'acabo de registrar.

Al febrer ja vaig intentar fer el bessiberri sud i comaloformo i pel mal tempsvaig haver de tornar. Miraré a veure si ho feu un altre finde apuntarmi.

Una cosa...sobre kines edats un moveu? jo en tinc 25...i claro si sou de 40 en amunt...o de 15 en avall...
En línia
Pàgines: [1]
  Imprimir  

Anar a: